Persbericht: 26 oktober 2015

NIEUWE WEBSITE BEDRIJVENPARK ‘DE GOUDEN DRIEHOEK’

Onlangs is de online presentatie voor het bedrijvenpark ‘De Gouden Driehoek’ vernieuwd.

De website is te vinden onder de nieuwe URL www.degoudendriehoek.com.

Op het bedrijvenpark staan bedrijven centraal en het park blinkt uit in kracht en diversiteit. Praktisch iedere ondernemer kan terecht op ‘De Gouden Driehoek’. Het ligt in de zeer actieve industrieregio tussen Veendam en Zuidbroek. Vanuit deze regio is de aansluiting met de rest van Nederland en Europa optimaal, wat volop kansen en mogelijkheden biedt. Ook werken en wonen behoort tot de mogelijkheden. Op de vernieuwde site wordt al deze -en meer interessante- informatie aantrekkelijk gepresenteerd! Neem ook eens een kijkje op www.degoudendriehoek.com.

Een smaakvol gesprek over een prachtige plek… tijdens de Promotiedagen. De 29e editie van de Promotiedagen voor het bedrijfsleven Noord Nederland wordt gehouden op 3 en 4 november 2015 in Martiniplaza, Groningen. Een business event om zakenrelaties te ontmoeten en nieuwe mensen te leren kennen, maar ook om kennis te delen en uit te breiden. Ook het bedrijvenpark ‘De Gouden Driehoek’ presenteert zich hier op de beursvloer, standnummer 2061, op het gezamenlijke plein van de gemeenten Hoogezand-Sappemeer, Slochteren en Menterwolde. Er is een ‘Barista’ in de stand aanwezig voor een speciale kop koffie tijdens een goed gesprek! Op www.degoudendriehoek.com zijn gratis toegangskaarten aan te vragen.