Persbericht: 1 maart 2016

TUINPLANK.NL BREIDT UIT OP DE GOUDEN DRIEHOEK

Een ruim assortiment tuinpalen, hardhout, vlonderplanken, priëlen, blokhutten, schroeven en uiteenlopend materieel voor uw tuin, daarvoor gaat u naar Tuinplank.nl Klanten kunnen de producten eenvoudig bestellen via internet.Met Zuidboek als thuisbasis levert en bezorgt Tuinplank.nl door geheel Nederland aan zowel bedrijven als particulieren. Door de aanhoudende groei van het bedrijf en de uitbreiding van het assortiment was een nieuwe loods gewenst. Ondernemer en eigenaar van Tuinplank.nl, Harry Offereins, wil zijn klanten nog beter van dienst zijn. “Snel kunnen leveren is daarbij een vereiste en door het bouwen van een tweede loods kunnen we meer materiaal opslaan.”

TUINPLANK.NL BREIDT UIT OP DE GOUDEN DRIEHOEK - Afbeelding 1
TUINPLANK.NL BREIDT UIT OP DE GOUDEN DRIEHOEK - Afbeelding 2

Offereins hecht aan uitstekende service. “Wij bezorgen de bestelling, maar als een klant de producten wil ophalen is dat ook mogelijk. Dit aan de Beneluxweg 6, de nieuwe loods dient voor opslag.” De uitstekende bereikbaarheid wordt door Offereins geroemd plus het feit dat er nog woon-werk kavels op het bedrijvenpark beschikbaar zijn. “Een plek waar wij onze producten kunnen opslaan én kunnen wonen. Voor de nieuwe loods gaan we een woning bouwen.” Offereins sluit af:” Een plek met diverse mogelijkheden, ruimte voor ondernemen én een goede bereikbaarheid, kortom een prachtige locatie.”